01 October 2011

Tempahan Baju Kurung





Berminat untuk menempah baju kurung mengikut saiz anda sendiri dan malas nak keluar untuk ke kedai jahit? Saya menawarkan perkhidmatan khusus untuk pelanggan seperti anda.

(Hanya menerima tempahan baju kurung moden, baju kurung pesak gantung dan baju kurung traditional sahaja)


Untuk tempahan :

- sms nama, no telefon, jenis tempahan (cth : baju kurung biasa) ke 0192955100 atau emel ke busanatania@gmail.com
- Tunggu feedback dari saya dan maklumat seterusnya.

Apa yang perlu anda lakukan untuk tempahan secara online adalah :


1. Anda perlu pos kain baju kurung beserta saiz
(atau baju contoh)anda kepada saya.
2. Apabila siap saya akan inform dan sertakan gambar baju kurung yang telah siap.
3. Anda perlu bankin/transfer upah tempahan ke akaun bank saya dan setelah selesai proses pengesahan pembayaran dibuat,saya akan pos baju kurung anda keesokan harinya beserta tracking number.


Kadar upah adalah seperti berikut :

Baju kurung biasa : RM30
Baju kurung pesak gantung : RM35

Baju kurung moden : RM45


*tambahan RM6 untuk pos laju


Untuk yang ingin menghantar dan mengambil baju sendiri juga dialu-alukan.


SEBARANG PERTANYAAN BOLEH EMAIL ATAU PUN DIRECT CALL KE 0192955100
busanatania@gmail.com


UKURAN YANG PERLU ANDA HANTARKAN PADA SAYA.


Saiz perlulah dalam inci.


Bahu

Panjang Lengan
Bukak lengan
Panjang leher
Bukak leher
Dada
Lebar dada
Lebar belakang
Pinggang
Punggung
Labuh baju
Labuh Kain
Ukuran Paras pinggang
Ukuran Paras punggung 


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih..

UNIFI

Photobucket


DAFTAR UNIFI PERCUMA JAM!!!

Anda ingin mendaftar UNIFI tetapi tidak tahu bagaimana caranya?


Disini saya akan terangkan serba sedikit cara² untuk mendaftar.

1. Cara yang paling mudah hanya isi borang di link bawah ini :

BORANG DAFTAR UNIFI

2. Apa yang diperlukan untuk mendaftar?
-ic photostat,alamat pemasangan,dan no telefon.

3. Sekiranya pendaftaran anda berjaya, UNIFI akan dipasang di tempat anda dari 5 - 14 hari bekerja mengikut pakej yang anda ambil.

4. Satu utas jam tangan akan diposkan ke alamat anda secara PERCUMA!!!.

Berminat?Sebarang pertanyaan boleh direct emel ke busanatania@gmail.com atau hubungi 0123636312.

BAJU KURUNG

TEMPAHAN BAJU KURUNG ONLINE

Berminat untuk menempah baju kurung mengikut saiz anda sendiri dan malas nak keluar untuk ke kedai jahit? Saya menawarkan perkhidmatan khusus untuk pelanggan seperti anda.


(Hanya meneerima tempahan baju kurung pesak gantung dan baju kurung traditional sahaja)

Cara²nya senang sahaja klik link di bawah untuk maklumat lanjut >>TEMPAHAN BAJU KURUNG

Followers

Search This Blog